الاثنين، 25 يونيو 2012

البدايه لى كل حكايه



هى البدايه لى كل حكايه.. كلمت حب ومسكت ايد.. نظرات عين ولمست شفايف..
وحشتنى.. وانتى كمان.. كلام يجيب كلام.. ويبداء اليلل فى الهدوء والناس كلها تنام
يفضل هو سهران طول الليل حيران.. يعد فى نجوم السماء والقمر وياه محتار
تبعت رساله اصحى حبيتى انا مشتاقه... الشوق جدني ليكِ اصحى قرابت اتجنن تعبانه
يوم .اتنين .تلاته.. اسبوع يعادى والايام بتجرى..
تبعد واعادى و عندى ييجى وله تعادى.. وسال حبيبي مالك تقولى مفيش اصالى تعبانه
وافضل انا لى واحدى طول الليل اغنى والدمعه على عينى وله عارفه اخبي والقمر شيفنى وحيران
يجى الملل يا
خدنى .. والواحد تحضنى .. والجزن يملى قلبي.. والبرد يسكن مشاعرى
اقولو حبيبي الحقنى بضيع انا منك وكنت مخبي...لا كن دلوقتى لازم تقولى انت فين..!
يملى السكون وجودى والسكوت يمسك صوتى.. والايا م تعادى
فينك حبيبي يالى كنت بتحكى عن حبي الكان لا زى وله قبلى
دلوقت اقولك انا ماشى وانســــــــــــــــى انك تشوفنى
اصل الحكايــــــــــــــه كنت عارفها وانا الى كنت بعدى
بوهم نفسي الكدب والخداع والكلام الحب الرومانـــــسي
بدايت الحكايه ونهيتها بقت معروفه
بس يا يــــأس انسي انك تــــاخدنى
.. .. .(Sa,J).. .. .

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق